Close

Hansı dizel avtomobilləri tez-tez xarab olur? - Ən problemli 5 marka

Dizellə işləyən avtomobillər qənaətcildir, amma hamısı deyil. Bəzi modellər sahibləri üçün əsl imtahan olur. 

TNS Lent.az-a istinadla xəbər verir ki, dizel avtomobilləri ənənəvi olaraq qənaətcilliyi və dartma xüsusiyyətlərinə görə qiymətləndirilir.

Bununla belə, bütün mühərriklər zamanın sınağına tab gətirmir. Ən problemli dizel mühərrikli avtomobilləri təqdim edirik:

1. BMW N47 (2.0d)

Modellər: BMW 3 Series (E90), 5 Series (E60), X1, X3 (2007-2013)

Əsas problem: Zəncirli zamanlama sistemi (GRM) cəmi 100 min kilometrdən sonra uzanır və ya qırılır. Təmir isə çox vaxt mühərrikin çıxarılmasını tələb edir.

Əlavə problemlər:

Yağ itkisi

Yüksək turbin aşınması

Bahalı yanacaq avadanlığı.

2. “Renault”/”Nissan” 1.5 dCi (K9K)

Modellər: “Renault Megane”, “Duster”, “Nissan Qashqai” (2015-ci ilə qədər)

Əsas problem: aşağı keyfiyyətli yanacağa tab gətirə bilməyən həssas “Delphi” injektorları.

Əlavə problemlər:

EGR kokslaşdırılması

Turbin problemləri

Soyuq havada çətin işə düşmək.

3. “Ford” 2.0 TDCi (PSA)

Modellər: “Ford Mondeo”, “S-Max” (2008–2014)

Əsas problem: etibarsız turbin və tıxanmış DPF.

Əlavə problemlər:

Ümumi elektronika səhvləri

Yüksək yanacaq sisteminin təmiri xərcləri.

4. “Opel” 2.0 CDTI

Modellər: “Insignia”, “Astra J”, “Zafira”

Əsas problem: EGR və turbinin qeyri-sabit işləməsi.

Əlavə problemlər:

Valfın yapışması

Naqil problemləri.

5. “Volkswagen” 2.0 TDI (EA189)

Modellər: “VW Passat” “B7”, “Audi A4”, “Skoda Superb” (2008-2015)

Əsas problem: tıxanmış DPF, EGR nasazlıqları.

Əlavə problemlər:

Yağ sızması

Gücün düşməsi.

Problemlərdən necə qaçmaq olar? Qəza tarixçəsi və sahibin rəyləri üçün VIN-i yoxlayın. Alarkən diaqnostika aparın. Xidmət tarixini diqqətlə öyrənin.