Hansı dizel avtomobilləri tez-tez xarab olur? - Ən problemli 5 marka

Dizellə işləyən avtomobillər qənaətcildir, amma hamısı deyil. Bəzi modellər sahibləri üçün əsl imtahan olur.
TNS Lent.az-a istinadla xəbər verir ki, dizel avtomobilləri ənənəvi olaraq qənaətcilliyi və dartma xüsusiyyətlərinə görə qiymətləndirilir.
Bununla belə, bütün mühərriklər zamanın sınağına tab gətirmir. Ən problemli dizel mühərrikli avtomobilləri təqdim edirik:
1. BMW N47 (2.0d)
Modellər: BMW 3 Series (E90), 5 Series (E60), X1, X3 (2007-2013)
Əsas problem: Zəncirli zamanlama sistemi (GRM) cəmi 100 min kilometrdən sonra uzanır və ya qırılır. Təmir isə çox vaxt mühərrikin çıxarılmasını tələb edir.
Əlavə problemlər:
Yağ itkisi
Yüksək turbin aşınması
Bahalı yanacaq avadanlığı.
2. “Renault”/”Nissan” 1.5 dCi (K9K)
Modellər: “Renault Megane”, “Duster”, “Nissan Qashqai” (2015-ci ilə qədər)
Əsas problem: aşağı keyfiyyətli yanacağa tab gətirə bilməyən həssas “Delphi” injektorları.
Əlavə problemlər:
EGR kokslaşdırılması
Turbin problemləri
Soyuq havada çətin işə düşmək.
3. “Ford” 2.0 TDCi (PSA)
Modellər: “Ford Mondeo”, “S-Max” (2008–2014)
Əsas problem: etibarsız turbin və tıxanmış DPF.
Əlavə problemlər:
Ümumi elektronika səhvləri
Yüksək yanacaq sisteminin təmiri xərcləri.
4. “Opel” 2.0 CDTI
Modellər: “Insignia”, “Astra J”, “Zafira”
Əsas problem: EGR və turbinin qeyri-sabit işləməsi.
Əlavə problemlər:
Valfın yapışması
Naqil problemləri.
5. “Volkswagen” 2.0 TDI (EA189)
Modellər: “VW Passat” “B7”, “Audi A4”, “Skoda Superb” (2008-2015)
Əsas problem: tıxanmış DPF, EGR nasazlıqları.
Əlavə problemlər:
Yağ sızması
Gücün düşməsi.
Problemlərdən necə qaçmaq olar? Qəza tarixçəsi və sahibin rəyləri üçün VIN-i yoxlayın. Alarkən diaqnostika aparın. Xidmət tarixini diqqətlə öyrənin.